Nogmaals wil ik benadrukken dat de verhuizing helemaal was zoals je beloofd had …. zelfs veel meer dan dat. Ik ben nog steeds onder de indruk van de inzet van Jean en Eric. Het tempo en vakkundigheid was van een heel hoog niveau en ze waren zeer klantvriendelijk. Door mijn werk vroeger zijn we heel wat verhuisd maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ook zal ik de firma aanbevelen aan iedereen die het maar horen wil.
Als er weer verhuist moet worden zijn jullie de eerste die het horen.
Nog heel erg bedankt en doe de groeten aan Jean en Eric.
Met vriendelijke groeten,
Ger & Lia Walravens
